16

menghitung detik !

assalamualaikum :)


dengar citer rusult spm keluar khamis ni . makk iii !
cepatnya . rasanya macam baru semalam jawab last paper , lukisan kejuruteraan.
tup tup ! khamis ni dah keluar result hasil 2 tahun belajar .

fuhh ! memang berdebar gila kalau teringat pasal result spm ni . tak tau laa cam ner rupa result tu nanti .
yang paling takut sekali nak tengok , add math dengan kimia .

tapi harap harap dapat

 

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

ya Allah , ya tuhanku . kau bagi kejayaan kepada pemengang angka giliran TA026A167 dan calon calon spm 2012 untuk mendapat keputusan yang cemerlang dan setidak-tidaknya meraka dapat membahagiakan mak dan ayah mereka .

doakan adda tau ! :))

16 comments:

  1. Semoga mendapat result yg cemerlang n gempak ye adda! ;) Good luck! ^_______^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe . harap2 cam tuu laa akak . tgh berdebar ni . thanks !

      Delete
  2. aamin . doa supaya kita sama sama berjaya yee :) cuaknyeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin . insyaallah . kita sama2 berdoa k .

      Delete
  3. semoga dapat result yang baik ... setelah berusaha dan berdoa ..ini tiba masanya bersyukur dan pasrah

    ReplyDelete
  4. Allahuuu, Lina pun takut nak tgk result add math dan kimia. Tu paling susah kan? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu . tuu laa . fuhh ! harap2 dpt rsult elok kan .

      Delete
  5. Chaiyok2 adda.. Nnt kasi tau kimi k. :D

    ReplyDelete

sila bagi kOmen terbaek sikit brO !

create by HASNIE ADDA