12

adakah ini akan terjadi ?

assalamualaikum :)

pening adda memikirkan masalah ini .
masalah negara ni . 
bikin panas jer kan . 
bukan apa , telefon pintar semakin berlambak-lambak dekat pasaran sekarang .
 samapai kat mana kesudahannya pon tak tahu . 
ish .
betol ker akan terjadi macam ni nanti ?

kecil jer . comell !
besar sikit . boleh terima lagi !
besarnya . pom boleh !


tapiii .
kalau tahun 2020 nanti macam ni , ada tak yang sanggup nak pakai erk ?
heee >_<

sanggup ker nak usung kesana kemari dengan besar gedabakk tuu !


12 comments:

  1. hahaha..besar gedabak yg last tu..:D

    ReplyDelete
  2. hahahaha . baek takpayah pakai handphone -__- dah mcm bodyphone :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . dah sama besar dgn badan dh pon :D

      Delete
  3. hahahaha.....yang last tu gedabak sangat....

    ReplyDelete
  4. hhahaa..cool jugak..satu dunia tahu kita ada hp..HAHAHAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuu laa . nnti tk pyh taruk dlm hndbag . pgang kat tgn jer XD

      Delete
  5. besar giler ...baik pakai 3310 je kalau gitu :) ..erkkk

    ReplyDelete
  6. ahahhaaa....terbaek lah...hish3 makin lama makin besao kan, mcm mnyusahkan user je kan..gmbr bwk lawak la..hehehehe

    ReplyDelete
  7. akin lame makin besar. .haha ..

    ReplyDelete

sila bagi kOmen terbaek sikit brO !

create by HASNIE ADDA